Denna dag suger

Okeeeej, alltså idag har ej varit någon bra dag. Det börjar med håret. Jag ska alltid av någon anledning tvinga mig själv till att ha sidbena då och då. För det är ju fint och sådär på andra. Men varje gång jag har det så känner jag mig som fulast i världen. Och jag vet om det, ändå ska jag vakna upp vissa dagar och ba "men sidbena idag, blir nog fint :))" nej, det blir det inte, jag känner mig så himla ful och obekväm!! Hatar det. (Men önskar jag hade gillat det). 
Sen kommer jag till skolan vanlig tid på morgonen och får då veta att vi inte har någon lektion fören 11.10 pga schemat suger i början av terminer. Jaha, jaja fick lite saker gjorda ändå så det är lugnt. Sen så hade jag en lektion och mitt feta hål på tre timmar. Så jag går mot bussen för att åka hem under hålet när jag måste vända för att jag kommer på att jag måste fråga om vi ens har matte på eftermiddagen. OCH DET VAR TUR, matten var inställd så hade jag åkt hem och åkt tillbaka till skolan hade jag blivit fett förbannad. 
Aldrig mer tveka på schemat, tvekar du = stanna hemma
Aldrig mer ha sidbena för jag vet att jag inte trivs
 

Kommentera här: