Spanien

Kunde inte hålla mig borta speciellt länge härifrån.
 
Är inne i någon "allt känns lite tyngre än vanligt" period. Gud hatar verkligen sånna. Känner mig tråkig, trött och hängig. Vill läsa, träna och sova då. Blöööö. Har för lite pengar till allt, vill ha så mycket kläder, vill inte jobba, aa ni hör ju hur positiv jag känner mig. Och så brukar jag ju inte vara. Men det går över, efter en period. 
Ska ju till stockholm nästa vecka och andas skansenluft och äta pasta. Så det blir nog jättebra. Och sen längtar jag till jag ska utomlands också, inte för att resan är bokad eller så men när vi hittat något superbilligt och bra så blir den också av. Tänk att ligga på en strand och äta frukt och bli brun, gå i berg och se fin utsikt. Visste ni förresten att jag bara vart utomlands en gång i mitt liv, när jag var fyra åkte hela släkten till spanien, där gifte sig mina päron och jag minns typ endast att jag hade på mig en lila klänning på bröllopet, att jag och min kusin skrek till varandra öven flygplansgången för lock i öronen var något helt nytt, konstigt och jätteroligt, att jag var med i bamseklubben och dansade, att min syster sprang bort hela tiden och resterande delar av resan har jag bara som minne av alla foton. Kolla bara
Här bodde vi, Mallorca, tror stället hette palma
Jag älskade bamseklubben, så hängde ju där hela tiden. Och den lilla tjejen är min syster som knappt kunde gå, men när hon gick så försvann hon som sagt hela tiden.
Lyckliga familjen<3
Hur fint!?!
När vi kom hem stod en bil framför infarten där det stod grattis och nygifta på hela den. Och jag tog nog aldrig av mig klänningen, dansade i den hemma också. Undra om den finns kvar?

Kommentera här: