Torsdag

En page är nu förevigad på mitt huvud, och aa jag trivs rätt bra. Fast tanken av att jag har page får mig att känna mig som 40 år. Men de är lugnt, snart inser jag att jag är 18!
 
Kom just hem från havet, har bott på båten sen igår och det har varit så skönt förutom när jag var tvungen dyka efter mammas glasögon som hon så smidigt tappade (och vägrade dyka efter själv) och fick in halva bottenviken i örat som verkligen inte vill komma ut. Och med ett halvt hav i örat så gör det ont och jag hör dåligt. Så om jag inte har så mycket att säga om bion jag ska se ikväll är det väll för att jag inte hört något...
 
Efter bion ska jag göra te och se beck, har längtat efter att mysa i soffan i flera veckor. Och nu när vi har ny tv kan man till och med se den från soffan för att det är så mycket större än den förra, kul!!

Kommentera här: